Besökare

lördag 22 juni 2013

Samma motiv men olika

målningstekniker. Jag äger 8 olika pennor...Copic Ciao...vill ändå prova att måla ...detta gilla jag. Använder ju Promarker annars....

Närbild på motivet

Har även tänkt FÖRSÖKA lära mig att måla med Distress Marker.....det är SVÅRT tycker jag
att få rätt färgmängd innan jag går på med vattenpenseln
Närbild på motivet
Jag måste öva,öva och öva mer....ska iallafall inte ge mig på att måla små motiv.
Detta jag använt här är "Anemoner" från Moma
De lila är målat med Distress Marker
klicka på bilderna så blir de större

Ha en fin dag // Inga

4 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Jag tycker du har lyckats kanonbra med din färgläggning, det blev superfint!
Hoppas du törs prova på distresserna också, det är inte svårt när man väl fått in snitsen...men börja med lite färg och låt torka, du kan alltid ta mer färg sen - svårare att ta bort färg som väl satt sig.
Kram och hoppas du haft en fin midsommar.

Margareta sa...

Jättefina kort båda två och jag gillar din färgläggning jättemycket - såå fint!!
Den stämpeln är så vacker också - passar så bra för mig som inte har så "unga" mottagare till mina kort;o)
Ha det gott i sommarvärmen!
Kram!!

Lisa-olsi sa...

Fint motiv som du har färglagt jättebra,
jag gillar den nedre blomman, snyggt.
Kram

hellenbell sa...

Hej Inga.
Du gillade diesen som Veronica använt sig av på sitt senaste kort hon visade i bloggen. Den heter Square Butterfly, http://www.scrapfabriken.se/myshop_start.php?PRID=4531 . Vi kommer att ta in den i lager igen när vi beställer från leverantören igen.

Med vänlig hälsning
Helen Scrapfabriken