Besökare

söndag 7 november 2010

Middagsvila

vill Missan att vi ska ha....varje dag när jag har ätit middag så går hon in till sovrummet...förut gick det bra att ligga på soffan men inte längre...och visst är det skönt med en  liten paus

Varför blir det  alltid så mycket grejer på en gång när jag håller på?


Det är ju till och med så Missan ser ut att ge upp
Några kort har det blivit trots kaos
Detta är en bild på Teo..mitt yngsta barnbarn
Jag har också gjort några julkort
Ock ett par andra kort  till
Detta blev ett långt inlägg ....orka ni titta till slut??

1 kommentar:

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hejsan Inga !
För det är väl så Du heter.
Så enastående fina kort Du gör.Hade tänkt göra egna, men konstaterade att de skulle se ut som en sjuåring tillverkat dem.Så jag köpte av Rädda Barnen, en ängel som man vek i hop o.hängde i granen.Jag skickar bara till dem som hört av sig till mig under det gångna året samt min kusin i Nybro, som är dålig på att höra av sig.Hon brukar ringa när jag fyller i mars sen ingenting på hela året.Min andra kusin bor i Mexico City.Henne har min lillasyster kontakt med,nästan alla är borta.

Vilken härlig katt Du har.Mina är borta.Har inte haft någon på flera år,innan datorn kom in i mitt liv.Undulat har Du också.Så kul.

Har sett flera stycken nya kommentatorer som måste besökas, börjar med Dig.
Som barn gjorde man egna.Nu finns ju ett överflöd av grattis+Julkort att köpa.
Hej så länge.Tittar in en annan dag.